Du är fanimig bäst

Jag vet inte, känns som vi aldrig är med varandra mer. saknar när vi kunde sitta på tasty i timmar o prata ut om allt. tiden rinner iväg. till veckan kommer spanjorerna o de känns inte som vi kommer kunna hitta på nå där heller men att vi inte ses ofta nu är inte roligt, saknar det gumman. kommer du ihåg när vi åkte till åre med Jennifer och till jokkmokk med uh, nyår på pontus, alla kvällar på sommaren och allt cyklande runt luleå. finns du där för mig nu där ja hade dig då? Läste igenom gamla inlägg på våra bloggar och i ett inlägg skrev du
vi sa alltid. och så kommer det vara, alltid vi♥



Kommentarer
Postat av: jennike

jag vet att det blivit så att vi inte haft riktigt tid att umgås pga, skola och annat som kommit emellan. Men inget sådant kan stoppa vår vänskap, och givetvis har du mig där som du hade mig då. Har inte mycket tid på veckorna nu när det är rätt mycket i skolan och nog saknar jag allt galet vi brukar hitta på, det lovar jag. Jag sa vi för alltid och så kommer det vara, punkt slut.

2012-03-12 @ 23:29:52
URL: http://jennikeholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0