Torsdag till Söndag

Torsdagen vid 11 tiden anlände tåget till luleå, blev uppmött av mamma,filip,mormor och morfar direkt jag klev av tåget när jag går runt jv så ser jag micke stå där, snacka om chockad jag blev, han skulle egentligen jobba till fyra den dagen men tog ledigt! :) Tog det lugnt och fick somna brevid min älskade pojk. ♥
Fredagen sov jag verkligen ut, klev inte upp fören vid halv 4 tiden, micke slutade jobbet vid 4 så då for vi till mig för att duscha och fixa mig sen gick vi ut och åt på waldorf, riktigt gott. For sen vidare till robin och va med han och simon.
 
Lördagen klev vi upp vid halv 10 tiden för att åka ut till stugan en sväng, åkte ringen,badade och hade allmänt trevligt med familjen. vid fyra tiden bar det av hemåt för att byta om och vidare mot stallet för att rida da capo en sväng. Dock började det ösregna så blev ett lätt och lugnt pass i ridhuset och en promenad när det slutade regna tillsammans med mina pojkar. På kvällen blev det  en sväng till piteå för crusing med Emelie, Robin och Tobbe.
 
Idag har micke skruvat i min moppe som var i dåligt skick.. for en sväng till hans jobb för att fixa däcken osv. senare på kvällen blev det en sväng till solariumet, men det blev typ ingen skillnad då man redan är brun. ;) 
nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng helt ensam, och tagga skola..buhu.. 
ENDAST 35 MIN KVAR AV SOMMARLOVET
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0