I can't rest, I can't fight All i need is you and I, without you

Släkt fifan! :D
Oj, ingen uppdatering här nä.. När jag kom hem så la ja mig i sängen och väntade på att maten skulle blir klar, såklart somnade jag.. efter maten skulle ja bara ta en powernap men sov minst 2 timmar. Har även fixat min telefon så nu har jag internet överallt så uppdateringen blir mer på topp! Glöm inte att följa mig på instagram där andra bilder kommer upp, celinalarsson!
Imorgon halv 8 på morgonen far jag till sjukhuset och kollar så min handled är läkt och får troligen ta bort gipset! Om jag får det så blir det nog stallet i veckan!
Nu blir det BB sedan en skön dusch, mamma måste tvätta mitt hår innan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0