Min olycka..

Den 3/10 så bröt jag foten.
inlägg från andra bloggen:

som sakt, jag ligger på sjukhuet och får se hur länge jag blir här. jag och rut slirade på löven när hon skulle bromsa och allt gick snett.  hade lika gärna kunnat slå i huvudet men tur var det så tog det bara benet.
det är brytet på två ställen och ska opereras när det finns en sal ledig. kan bli imorgon eller upp till 5 dagar.

 

som sakt, jag ligger på sjukhuet och får se hur länge jag blir här. jag och rut slirade på löven när hon skulle bromsa och allt gick snett.  hade lika gärna kunnat slå i huvudet men tur var det så tog det bara benet.

det är brytet på två ställen och ska opereras när det finns en sal ledig. kan bli imorgon eller upp till 5 dagar

 

Dag 2 på sjukhuset
Låg på sjukhuset nästan en vecka. fick opereras dagen där på.
inlägg från andra bloggen:

vaknade vid 2 inatt att nån var och pillade på mina tår, haha och jag mummlade nått i sömnen.. kanske för mycket morfin..? har inte sovit gott inatt, jag kom brukar ligga på sidan med bena mot kroppen men nu ska jag ligga på rygg men benet uppåt.. har just dropp då jag inte får eller dricka något, kan säga att den där maskinen går mig på nerverna, kickar och låter. irriterade....

 

inlägg från andra bloggen:

Äntligen, första gången på 24 timmar jag lämnade rummet. kändes skönt! blir att operera mig idag men vet inte vilken tid, men hoppas snart.

Låg sedan på sjukhuset 2 dagar till tror jag. fick ett normalt gips och sedan så fick jag börja gå på kryckor.

Den 20/10, For jag tbx till sjukhuset för att plocka bort stygnen. fick även ett nytt gips.

Den 29/11 for jag tillbax till sjukhuset för en till operation, blev att plocka ut den långa skruven ur foten så jag kunde börja belasta foten.

Efter operationen fick jag två stygn. Var och tog bort dom idag 14/12.

om ett ca halvår så blir det en operation till för ännu en operation då det blev att ta ut hela metallplattan och dom andra skruvarna.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0